Referanser

Nordea logo

Rask leadshåndtering i Nordea Danmark

Proxima hjelper Nordea Danmark med å optimalisere deres behandling av kundehenvendelser. I tillegg til å øke hastigheten på selskapets leadshåndtering, gjør plattformen at de får tilgang på ny datainnsikt. Med dette i bunn ønsker Nordea Danmark å skape gode kundeopplevelser.

LES MER →
Nordea logo

Effektiv leadshåndtering i Nordea

Nordea bruker Proxima til håndtering og flytting av leads. Ved å utnytte plattformens tilpasningsmuligheter har Nordea fått et system som lar dem ta tak i leads raskt, samt gjøre viktige målinger og rapportere til sine partnere.

LES MER →
Gjensidige logo
Referanser

Systemet som gir Gjensidige bedre oversikt over leads

Proxima gir Gjensidige oversikt over alle tips de har overført til sin samarbeidspartner. Med plattformen får Gjensidige nyttig innsikt i hvilke leads som konverterer – og de ansatte sparer tid på innhenting av informasjon.

LES MER »
Nordea logo
Referanser

Rask leadshåndtering i Nordea Danmark

Proxima hjelper Nordea Danmark med å optimalisere deres behandling av kundehenvendelser. I tillegg til å øke hastigheten på selskapets leadshåndtering, gjør plattformen at de får tilgang på ny datainnsikt. Med dette i bunn ønsker Nordea Danmark å skape gode kundeopplevelser.

LES MER »
Sparebank 1 logo
Referanser

Sparer og tjener vesentlig på bedre tipshåndtering

SpareBank 1-alliansen består av 14 banker over hele landet. 10 av disse bankene har organisert seg som en allianse i alliansen kalt «SamSpar». Siden 2019 har SamSpar-bankene satset målrettet på bedre håndtering av tips, leads og oppfølging av nye kundemuligheter.

LES MER »
Nordea logo
Referanser

Effektiv leadshåndtering i Nordea

Nordea bruker Proxima til håndtering og flytting av leads. Ved å utnytte plattformens tilpasningsmuligheter har Nordea fått et system som lar dem ta tak i leads raskt, samt gjøre viktige målinger og rapportere til sine partnere.

LES MER »