Referanser
Systemet som forbedrer Nordea Sveriges leadshåndtering
Nordea Sverige er veldig opptatt av å gi utmerket kundeservice og håndtere potensielle kunder raskt. Ved å bruke Leads Escalation System har de fått en plattform som passer deres behov, og gjør det mulig for dem å tilby enda bedre tjenester.
Struktur i leadshåndteringen til PrivatMegleren
Med Leads Escalation System får PrivatMegleren god struktur i sine innkommende tips. God oversikt, både for ledelsen og meglerne, sikrer at de kan gi god kundeoppfølging og effektiv leadshåndtering.
Systemet som gir Gjensidige bedre oversikt over leads
Leads Escalation System gir Gjensidige oversikt over alle tips de har overført til sin samarbeidspartner. Med plattformen får Gjensidige nyttig innsikt i hvilke leads som konverterer – og de ansatte sparer tid på innhenting av informasjon.
Rask leadshåndtering i Nordea Danmark
Leads Escalation System hjelper Nordea Danmark med å optimalisere deres behandling av kundehenvendelser. I tillegg til å øke hastigheten på selskapets leadshåndtering, gjør plattformen at de får tilgang på ny datainnsikt. Med dette i bunn ønsker Nordea Danmark å skape gode kundeopplevelser.
Sparer og tjener vesentlig på bedre tipshåndtering
SpareBank 1-alliansen består av 14 banker over hele landet. 10 av disse bankene har organisert seg som en allianse i alliansen kalt «SamSpar». Siden 2019 har SamSpar-bankene satset målrettet på bedre håndtering av tips, leads og oppfølging av nye kundemuligheter.
Effektiv leadshåndtering i Nordea
Nordea bruker Leads Escalation System til håndtering og flytting av leads. Ved å utnytte plattformens tilpasningsmuligheter har Nordea fått et system som lar dem ta tak i leads raskt, samt gjøre viktige målinger og rapportere til sine partnere